• Reklamace a servis

Reklamace a servis

Reklamace, záruční a pozáruční servis 

  • Záruční reklamace: 
  • Reklamovaný výrobek můžete přinést nebo zaslat na naší kamennou prodejnu Nářadí Schmidt, Dr.M.Horákové 1916, 50401 Nový Bydžov. 
  • Pokud budete reklamovaný výrobek zasílat, prosím vždy ke zboží přibalit záruční list popř. kopii daňového dokladu, podrobný popis závady a zpáteční adresu. 
  • Také Vám nabízíme bezplatný svoz reklamovaného zboží naším dopravcem, kde stačí nás informovat e-mailem o jaké zboží se jedná, do přílohy e-mailu kopii daňového dokladu nebo záručního listu, popis závady, adresu pro vyzvednutí a zpáteční adresu. 
  • Podle zákona musíme reklamaci vyřešit ve lhůtě 30 dnů, ale většinou servisní proces netrvá více jak 7 pracovních dní, takže většina reklamací je vyřízena komplet i s dopravou k Vám do 14 dnů. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém (např. neuznání záruky, částečné uznání záruky, nedostatek ND atd.) tak Vás budeme okamžitě informovat a společně se domluvíme na dalším postupu řešení. 

  • Pozáruční servis: 
  • Zajišťujeme pozáruční opravy u všech nabízených značek. Výrobek s podrobným popisem závady a zpáteční adresou je potřeba doručit na naší kamennou prodejnu. 
  • U pozáručního servisu je potřeba si uvědomit, že pokud oprava bude nerentabilní (přesáhne 50% ceny nového výrobku) a zákazník odmítne jeho opravu, tak je automaticky účtována detekce závady v hodnotě cca 250kč bez DPH.
  • Nebo nás kontaktujte telefonicky a domluvíme se na postupu řešení reklamace po telefonu.